Pepe Jeans - historia
Poznaj historię jednej z najsłynniejszych marek modowych na świecie - Pepe Jeans.
2019-04-16, 13:54

Pepe Jeans - historia

Marka Pepe Jeans powstała 39 lat temu, od tego czasu posiada ponad 700 0 punktów sprzedaży w 65 krajach, a także 300 sklepów własnych. Zatrudnia ponad 2000 osób. Początek historii tej marki sięga 1973 roku, kiedy to Nitin Shah oraz bracia Arun i Milian postanowili stworzyć wyjątkowe oraz ponadczasowe jeansy. Takie o których będzie marzyć ówczesna młodzież. Miały posiadać rozmaite detale i być odwrotnością zalewających rynek nudnych spodni. Pomysł okazał się być strzałem w dziesiątkę i ich marka rosła w siłę bardzo szybko.

Wzrost popularności


Dosłownie po kilku latach firma musiała przenieść swoje centrum zarządzania do Londynu, a już w 1980 roku firma osiągała świetne wyniki sprzedażowe. Niedługo po tym zaczęto otwierać butiki w innych krajach. W 1984 otwarto showroom oraz biuro w Los Angeles i od tego czasu firma stała się jedną z najpopularniejszych firm modowych. Pepe Jeans był pierwszą firmą, jaka zatrudniła do swojej reklamy Kate Moss. Firma tworzyła unikalne oraz warte zapamiętania kampanie reklamowe i do dziś jest n szczycie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą tej marki na stronie Maicon.pl

KONTAKT / AUTOR
Maicon
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.